Overslaan en naar de inhoud gaan

De Vegetarische Slager richt zich op flexitarians met nieuwe campagne

Het Unilever-merk claimt dat niemand concessies hoeft te doen aan de smaak van vlees met de op planten gebaseerde 'vlees'-producten.
De Vegetarische Slager richt zich op flexitarians met nieuwe campagne
De Vegetarische Slager richt zich op flexitarians met nieuwe campagne
© TBWA\Neboko
De Vegetarische Slager richt zich op flexitarians met nieuwe campagne
De Vegetarische Slager richt zich op flexitarians met nieuwe campagne
© TBWA\Neboko

De Vegetarische Slager lanceert een nieuwe global campagne onder de naam: Sacrifice Nothing. Met de bijbehorende commercial, die uitgezonden wordt in verschillende Europese landen, richt het Unilever-merk zich op vleesliefhebbers en de zogenoemde flexitarians. Volgens Unilever moet de campagne een beweging starten die leidt tot verandering bij deze, af-en-toe-, vleeseters omdat zij minder concessies lijken te willen doen aan de echte vlees-smaak. Met de video wil het merk demonstreren dat er helemaal geen concessies gedaan hoeven te worden aan de smaak van de op planten gebaseerde ‘vlees’-producten van de Vegetarische Slager. De campagne komt uit de koker van TBWA\Neboko en de video is geregisseerd door de Britse CD Morrish.

related partner content for mobile comes here

De commercial Sacrifice Nothing

De Vegetarische Slager - Sacrifice Nothing

Geloofsovertuiging

Karlijn Ris, marketing director van De Vegetarische Slager laat weten dat TBWA/Neboko en CD Morrish het verhaal van De Vegetarische Slager op een unieke en authentieke manier tot leven gebracht hebben. 'De boodschap 'Sacrifice Nothing' is helder en resoneert erg goed. Het is onze ode aan de pioniers en liefhebbers van het nieuwe vlees. Zij helpen deze revolutie te laten groeien.'

De campagne moet bijdragen om de geloofsovertuiging van het merk, dat het mogelijk is om in 2045 80% van de vleesproductie te ontwikkelen van planten, te realiseren.

De commercial is te zien in Nederland, Duitsland en Engeland. Lancering in meer landen staat gepland.

Lees ook: Vegetarische Slager zit Tony's op de hielen bij Sustainable Brand Index 2021

Credits:

Client: De Vegetarische Slager

Bureau: TBWA\Neboko Amsterdam

Productie: Stink Films

Muziek: Audentity

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Marcel Vogels

Meer info over de vleesvervangende markt en de flexitariers?
https://www.adformatie.nl/data-insights/zo-hard-gaat-de-vleesvervangersmarkt-nederland

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in