Overslaan en naar de inhoud gaan

Gamma lanceert ‘Maak buiten van jou’-campagne

Volgens de bouwmarkt maakt het nieuwe assortiment het nog eenvoudiger om de tuin naar eigen leven in te richten.
Gamma lanceert ‘Maak buiten van jou’-campagne
Gamma lanceert ‘Maak buiten van jou’-campagne
© Wunderman Thompson Amsterdam
Gamma lanceert ‘Maak buiten van jou’-campagne
Gamma lanceert ‘Maak buiten van jou’-campagne
© Wunderman Thompson Amsterdam

Gamma lanceert nieuwe voorjaarscampagne: ‘Maak buiten van jou’. De bouwmarkt wil het publiek inspireren de tuin aan te passen naar het eigen leven. Als voorbeelden noemt het een gym of een tweede huiskamer in de tuin. Volgens de bouwmarkt maakt het nieuwe assortiment het allemaal mogelijk en nog eenvoudiger om alle wensen te realiseren. De campagne is ontwikkeld door Wunderman Thompson Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

'Massaal de tuin aanpakken'

Gamma zegt het afgelopen voorjaar, tijdens de eerste lockdown, te hebben gezien dat Nederland massaal de tuin aanpakte. ‘Die vierkante meters achter je huis zijn belangrijker dan ooit’, vertelt Laurens Miedema, manager marketing en communicatie bij Gamma. ‘Het is de plek waar je helemaal jezelf kunt zijn en extra leefruimte vindt als het binnen te vol is. Wij willen mensen inspireren om die meters helemaal naar hun hand te zetten.’

Buiten van mij maken | Schuttingen en Tuinhout week 14 | GAMMA

Campagne

De kluswinkelketen noemt de outdoor gym in de commercial de droom van elke fitboy en fitgirl, maar geeft daar bij aan dat de tuin ook ingericht kan worden om te werken, te koken,te  slapen, te douchen of om te relaxen. 

De voorjaarscampagne bestaat uit een tv-commercial, display-, radio- en social-uitingen. Het actiethema is daarnaast terug te vinden op de winkelvloer en in de folder.

Lees ook: Nu we weer moeten thuisblijven haakt Gamma in met campagne 'Klus het knus'

Credits:

Adverteerder: GAMMA, Laurens Miedema, Wieke van den Hengel

Bureau: Wunderman Thompson, Charlotte Lilly (Business Lead), Saskia Meijer & René Verhagen (Sr. Creatives), Michael Jansen (Executive Creative Director), Jan Bouts (Executive Strategy Director)

Screen productie: Kiek Beljaars

Productiemaatschappij: Towel Media

Regisseur: Joris Noordenbos

Fotografie: Jordi Huisman

Sound: Sound Circus

Design: Giesbers

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in