Overslaan en naar de inhoud gaan

Alledaagse ‘mazzelmomentjes’ centraal in nieuwe Lucky Day-campagne

Campagne is de opvolger van ‘Om 19:00 uur weet je ‘t’.
Alledaagse ‘mazzelmomentjes’ centraal in nieuwe Lucky Day-campagne
Alledaagse ‘mazzelmomentjes’ centraal in nieuwe Lucky Day-campagne
© Dept
Alledaagse ‘mazzelmomentjes’ centraal in nieuwe Lucky Day-campagne
Alledaagse ‘mazzelmomentjes’ centraal in nieuwe Lucky Day-campagne
© Dept

Lucky Day lanceert de Feeling Lucky-campagne waarin de dagelijkse ‘mazzelmomentjes’ centraal staan. Gebaseerd op een nieuwe merkstrategie, ontwikkeld door Dept en Mindshare.Greenhouse, wil Nederlandse Loterij, waar het spel onderdeel van is, de consument opnieuw laten weten dat deze elke dag kans heeft op een ‘Lucky Day’. 

related partner content for mobile comes here

De ‘Feeling Lucky’-campagne, gecreëerd door Dept en Mindshare.Greenhouse, wordt uitgerold op de digitale kanalen en is te horen op de radio. Met de nieuwe campagne wil Nederlandse Loterij, waar Lucky Day onderdeel van is, de aandacht vestigen op het dagelijkse karakter van het spel, terwijl in de vorige campagne nog het 19:00 moment werd geclaimd, het tijdstip van de trekking.

Dept zegt dat de nieuwe campagne onderdeel is van een jaarstrategie. Er zouden voor 'Feeling Lucky' meer dan 120 assets ontwikkeld zijn die, na een korte campagne piek in april,  het hele jaar worden uitgeserveerd.

Lucky Day | Feeling Lucky | Bottle Flip

Lees ook: Lucky Day wil 19:00 uur claimen met nieuwe campagne

Credits

Verantwoordelijk bij Lucky Day: Tim van Dijk, Raffaele Fiorini

Bureau: Dept

Creatie: Ferdy Joosen, Joost van der Schoot

Associate Creative Director: Rob Voortman

Design: Sander van Lit, Emiel Vandenbroeck, Billy Osborne

Edit en animatie: Pieter Bokhorst, Sander van Lit

Strategie: Dennis Hamakers

Account en projectmanagement: Rosa Stamato, Indra van Goch, Daan Hülsmann

Mediabureau: Mindshare.Greenhouse

Productiehuis: RubenPaulRuben

Sound: Audentity

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in