Zeeman-design: ‘Ga lekker zelf los met wiebeloogjes’
Zeeman lanceert een nieuwe campagne waarin het klanten oproept om zelf hippe designs te creëren. De retailketen zegt dat het hiermee aansluit bij de trend van ‘zelf doen’. Om tot eigen creaties te komen zouden klanten ‘lekker los’ kunnen gaan met de basics van het merk in combinatie met het aangeboden assortiment van textielstiften, opstrijkbadges, wiebeloogjes en naaisetjes. Als reden voor de aanmoediging geeft de discounter aan dat een eigen ontwerp dan geen 200 of 500 euro hoeft te kosten en dat het uiteindelijk écht uniek is.
'Inspiratie en creativiteit'
De winkelketen stelt dat er veel betaalt moet worden voor hippe designs met een print of logo terwijl het ontwerp dan nog niet eens uniek is in zijn soort. Volgens Zeeman zijn de basics van het merk van goede kwaliteit en altijd te koop voor de laagst mogelijke prijs. Het bedrijf noemt een t-shirt voor 2,49, een witte hoodie voor 9,99 of de zogenoemde superprice romper voor 0,99. ‘Het is leuker om zelf een design te maken en met een beetje inspiratie en creativiteit maakt iedereen hier iets bijzonders van.’ Ook niet gedragen kleding zou gebruikt kunnen worden bij de nieuwe ontwerpen om ze een tweede leven te geven.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaZeeman | Maak iets unieks met onze basics-commercial
#creativewithbasics
De campagne, die ontwikkeld is in samenwerking met Persuade en Marijke de Gruyter, voert de hashtag creativewithbasics om de zelfgemaakte creaties te delen en anderen te inspireren.
Lees ook:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid