Overslaan en naar de inhoud gaan

Yakult Nederland kiest voor XXS

Het bureau is gevraagd de marketingcommunicatie voor de Nederlandse markt te ontwikkelen.
Yakult Nederland kiest voor XXS  
Yakult Nederland kiest voor XXS  
Yakult Nederland kiest voor XXS  
Yakult Nederland kiest voor XXS  

Yakult Nederland kiest voor XXS. Het bureau, onderdeel van Candid, is gevraagd om de marketingcommunicatie voor de Nederlandse markt te ontwikkelen. Voor de te ontwikkelen marketingcommunicatie zou gewerkt gaan worden met een combinatie van de Europese campagne en lokaal ontwikkelde initiatieven die Yakult verder moeten laten groeien. De eerste campagne wordt van de zomer gelanceerd.

related partner content for mobile comes here

'Verder bouwen aan de missie'

Piet Hein Smit, managing director XXS, zegt dat het bureau een trend ziet naar een betere levensstijl die steeds meer omarmt wordt. ‘We helpen Yakult graag in hun missie om mensen daarvoor te blijven motiveren en te ondersteunen.’ 

Marlies Voorneman, marketing manager Yakult Nederland BV voegt daaraan toe: ‘Onze gezondheid was nog nooit zo relevant! Yakult is voor velen een makkelijke stap om van een gezonde leefstijl een goede gewoonte te maken. Samen met het team van XXS willen wij verder bouwen aan onze missie ‘working on a healthy society’.

Yakult Europe koos eind vorig jaar voor Brandgurus om de nieuwe merkstrategie te ontwikkelen en de Europese bureauselectie te begeleiden. 

Lees ook: Candid Group komt met rebranding en opent kantoor in Rotterdam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in