Overslaan en naar de inhoud gaan

Auke Boersma ceo Adcombi

Marketingtechplatform richt zich op internationale expansie.
Auke Boersma
Auke Boersma

Auke Boersma (50) is per 1 april ceo van marketingtechplatform Adcombi. Daar is hij verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie, de verdere groei en de internationale expansie van het bedrijf. Naast verdere uitbreiding in Europa opent Adcombi binnenkort een kantoor in Singapore, om zich van daaruit te richten op Zuidoost-Azië.

Adcombi biedt wereldwijd een SaaS-oplossing voor programmatic advertising op lokaal niveau aan merken en retailers zoals Coca-Cola, Heineken, Volksbank Raiffeisenbank, Ben & Jerry’s en VW Group.

related partner content for mobile comes here

Eerder was Boersma binnen Adcombi als consultant en strategisch adviseur onder andere betrokken bij de marktverkenningsactiviteiten in Zuidoost-Azië. Daarvoor heeft hij meerdere leidinggevende posities bekleed in advertising en in de marketingtechindustrie in Europa, onder meer bij AdLink Group, European Directories en Scoot Media. Ook ontwikkelde hij Light Reaction voor Xaxis en werkte hij voor GroupM in Azië-Pacific.

Oprichter Gerrit Reinders: 'Adcombi staat aan de vooravond van serieuze internationale schaalvergroting. Met het aantrekken van Auke als ceo voegen we direct internationale SaaS-expertise toe aan onze organisatie.'

Boersma over zijn nieuwe functie: 'Ik werk inmiddels zeven maanden aan verschillende projecten voor Adcombi en de gesprekken die ik als onderdeel daarvan in de FMCG-, retail-, bank- en automotive industrie heb gevoerd, bevestigen hoeveel potentie Adcombi heeft. Daarnaast zijn de strategische doelstellingen en wensen voor expansie en groei voor mij belangrijke pijlers waarop ik deze carrièrebeslissing heb genomen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in