Overslaan en naar de inhoud gaan

Klaartje Kuypers chief client officer Havas Media

Haar taak is om de dienstverlening van Havas Media te versterken en de business verder uit te bouwen.
Klaartje Kuypers
Klaartje Kuypers

Havas Media Nederland heeft Klaartje Kuypers benoemd als chief client officer. Kuypers' taak is om de dienstverlening van Havas Media te versterken en de business verder uit te bouwen. Ze is volgens Havas 'een geliefde connector in de mediawereld, met het vermogen om samenwerkingen te bouwen die voor de juiste energie tussen klant, bureau en publisher zorgen'.

related partner content for mobile comes here

Kuypers was tot aan de overname door RTL en integratie in Ad Alliance coo van BrandDeli. Ze werkte eerder bij Discovery, Sanoma, IPG, Publicis en WPP. Ook was ze voorzitter van de AMMA Awards en is ze nu vicevoorzitter van MWG.   

'De aantrekkingskracht van Havas Media is simpel: betekenis. Havas heeft wereldwijd volstrekt uniek onderzoek naar meaningful brands in het leven van de consument. Precies waar de wereld nu om vraagt', licht Kuypers toe. 'Mijn streven is om sterke teams en centraal gestuurde samenwerkingen te bouwen rondom de adverteerder. Hiermee krijgen we de juiste merken in het hart van de juiste mensen.'

Het bedrijf wil met de aanstelling van Kuypers de 'Meaningful Connections' positionering verder versterken. Recent werden ook Ido 
Sharon (chief growth officer) en Jules Hooijer (strategy lead) aangetrokken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in