Overslaan en naar de inhoud gaan

Algemeen directeur Sebastiaan van Rijnsoever vertrekt bij Sublime

Hij kiest voor het zelfstandig ondernemerschap.
Sebastiaan van Rijnsoever
Sebastiaan van Rijnsoever

Sebastiaan van Rijnsoever vertrekt als algemeen directeur van Sublime. Hij bekleedt de functie bij de radiozender sinds 2017. In deze periode gaf hij onder meer leiding aan de verbreding van het commercieel portfolio, het versterken van de zichtbaarheid, de digitalisering en de recente overname van Sublime door NRC Media.

Van Rijnsoever vervolgt zijn carrière als zelfstandig ondernemer en adviseur.
 

related partner content for mobile comes here

Sebastiaan van Rijnsoever: 'Sublime staat er goed voor: met een sterk en relevant merk, een krachtige digitale infrastructuur en een ‘future proof’ meerjarenstrategie. Door de overname is er een logisch moment ontstaan om mij te herbezinnen op mijn eigen betrokkenheid en rol. Na een aantal roerige jaren, waarin zakelijk en privé een hoop van mij is gevraagd, heb ik nu behoefte aan meer vrijheid en flexibiliteit. Daarbij past een koers buiten Sublime.'

Tom Klerkx, managing director radio Mediahuis, neemt de komende tijd de taken van Van Rijnsoever waar. Hij zegt: 'Na de overname eind 2020 hebben we samen een meerjarenstrategie ontwikkeld voor Sublime en Audiohuis als audiobedrijf in de Nederlandse markt.' 

NRC kondigde vorige week aan met Audiohuis te beginnen voor 
distributie en monetization van digitale audio en podcasts.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in