Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo ziet het nieuwe geïntegreerde bereiksonderzoek NMO eruit

SKO, NLO, NOM en VINEX presenteren het Nationaal Media Onderzoek, Kantar en Ipsos gaan het uitvoeren.
NMO team
Het 'NMO-team' met vlnr Sjoerd Pennekamp, Irena Petric, Johan Smit, Frans Kok en Karin Schut
NMO team
Het 'NMO-team' met vlnr Sjoerd Pennekamp, Irena Petric, Johan Smit, Frans Kok en Karin Schut

Na een intensief tenderproces hebben SKO (kijkonderzoek), NLO (luisteronderzoek), NOM (printonderzoek) en VINEX (online bereiksonderzoek) Kantar en Ipsos geselecteerd om het nieuwe geïntegreerde bereiksonderzoek op te zetten. Onder de nieuwe naam Nationaal Media Onderzoek (NMO) wordt straks het bereik van televisie, radio, print en online media gemeten en gaat het op termijn de huidige standaarden vervangen.

Het grote crossmediale onderzoek werd in
juli 2018 aangekondigd, waarna de betrokken partijen een Request for Proposal (RfP) publiceerden.  

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in