Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingdirecteur Roy van Keulen stapt op bij Jumbo

Verlaat de supermarktketen na 4 jaar. Opvolger nog niet bekend.
Roy van Keulen
Roy van Keulen
© Jumbo
Roy van Keulen
Roy van Keulen
© Jumbo

Marketingdirecteur Roy van Keulen stapt op bij Jumbo. Dit bevestigt het supermarktconcern, dat verder geen mededelingen wil doen over de reden van zijn vertrek.

related partner content for mobile comes here

‘Onze directeur marketing Roy van Keulen is na vier succesvolle jaren bij Jumbo inderdaad klaar voor een nieuwe stap in zijn loopbaan’, schrijft Jumbo in een reactie. ‘We vinden het jammer dat Roy ons gaat verlaten, maar zijn hem erkentelijk voor alles wat hij heeft betekend voor de ontwikkeling van ons bedrijf.’

Van Keulen werkte vijf jaar voor Jumbo, eerst als directeur e-commerce en sinds 2018 als directeur marketing & online. Onder zijn ‘regime’ werd onder meer Smulweb overgenomen en Max Verstappen ingezet als een van de boegbeelden van het merk.

Dat leverde Jumbo nog een nominatie op voor de Gouden Loekie 2020 voor de commercial bij de actie 'Met Jumbo Naar Super Friday van de Dutch Grand Prix'. Ook 'Zo maken we er samen een mooie zomer van werd door het publiek gekozen tot een van de 10 beste reclames van 2020.

Het is nog niet bekend wie Roy van Keulen gaat opvolgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in