Overslaan en naar de inhoud gaan

digitalAudience breidt zich uit naar Zweden

Het Nederlandse techbedrijf digitalAudience brengt haar identity resolution platform naar de Zweedse markt.
Partner
digitalAudience

Het platform van digitalAudience stelt merken, bureaus, uitgevers en technologiepartners in staat om waardevolle databronnen te koppelen aan hun first party data. Hoe we dit doen?

Lees meer

Identify: Verbeter de ROI in digitale marketinguitgaven door klanten en prospects in digitale domeinen te identificeren.

Enrich: Krijg een nauwkeurig inzicht in audiences door webpagina's, CRM-gegevens of campagnes te analyseren. 

Activate: Maak gebruik van onze 30+ integraties om eigen First party data te activeren.

Lees minder
Foto: Sergiy Nykonenko
Maker: Sergiy Nykonenko
© Maker: Sergiy Nykonenko
Foto: Sergiy Nykonenko
Maker: Sergiy Nykonenko
© Maker: Sergiy Nykonenko

digitalAudience breidt haar identity resolution platform uit naar Zweden. CEO & Founder Ruben Niet ziet grote potentie in het uitrollen van de diensten in Scandinavië. De uitbreiding naar Zweden vormt een stap in de richting van een toekomst waarin digitalAudience de leidende identity resolution speler in Europa is.

digitalAudience is sinds eind 2020 actief of de Scandinavische markt. Het kantoor in Zweden betekent het startschot van de internationale toekomst van het identity resolution platform.

Het Nederlandse bedrijf biedt oplossingen voor adverteerders/bureaus, martech platformen en uitgevers om de marketing toepassingen als audience targeting, measurement en attributie te blijven inzetten. Een combinatie van diensten die door de huidige ontwikkelingen op het gebied van online marketing en advertising, denk aan het verdwijnen van third party cookies en het belang van first party data, een vergroting van de rol van digitalAudience in het digitale ecosysteem kan betekenen.

De keuze voor Zweden is duidelijk. Er ligt veel potentie met betrekking tot het uitrollen van de diensten in Scandinavië doordat de markten overzichtelijk zijn en qua grootte en culturen vergelijkbaar zijn met die van Nederland. Tevens zijn de Scandinavische landen sterke economieën met hoge spend en marge per capita. Zodoende vormt Zweden voor digitalAudience de uitvalsbasis naar Denemarken, Noorwegen en Finland.

Ontwikkelingen op het gebied van third party cookie dwingen uitgevers en adverteerders in heel Europa om hun relatie met consumenten te verstevigen en een strategie en partners te kiezen voor hun first party oplossingen. digitalAudience wil deze rol oppakken.  

Het Zweedse team onder leiding van Karl Holmqvist, is op dit moment met veel vertrouwen aan de slag met het uitrollen van de diensten die digitalAudience aanbiedt. "digitalAudience helpt adverteerders en bureaus om doelgroepen te vinden in digitale media door consumentengegevens op unieke wijze beschikbaar via te maken via het digitalAudience identity resolution platform. Met jaren succes in Nederland zien we nu een toenemende vraag naar de technologie van digitalAudience op de Scandinavische markt. Logisch als je bedenkt dat door het verdwijnen van third-party cookies de oplossing die digitalAudience biedt alleen maar relevanter wordt”.

Als het aan CEO & Founder Ruben Niet ligt is digitalAudience nog lang niet klaar met uitbreiden; “Komend jaar focussen we ons op Scandinavië. Daarna willen we onze diensten uitbreiden naar de DACH regio. En dan? Dan richten we onze blik hoogstwaarschijnlijk op Azië.”

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
digitalAudience

Het platform van digitalAudience stelt merken, bureaus, uitgevers en technologiepartners in staat om waardevolle databronnen te koppelen aan hun first party data. Hoe we dit doen?

Lees meer

Identify: Verbeter de ROI in digitale marketinguitgaven door klanten en prospects in digitale domeinen te identificeren.

Enrich: Krijg een nauwkeurig inzicht in audiences door webpagina's, CRM-gegevens of campagnes te analyseren. 

Activate: Maak gebruik van onze 30+ integraties om eigen First party data te activeren.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in