Overslaan en naar de inhoud gaan

Ondertussen bij... Verve, het nieuwe Vruchtvlees

Digitaal designbureau Vruchtvlees gaat verder als Verve. Met de rebranding zet het bureau de volgende stap richting internationale groei.
Verve
Roman Stikkelorum: 'Met onze groeiende ambities en een toenemende focus op internationale klanten, is het tijd om de volgende stap te…
© Jordi Huisman
Verve
Roman Stikkelorum: 'Met onze groeiende ambities en een toenemende focus op internationale klanten, is het tijd om de volgende stap te…
© Jordi Huisman

Digitaal designbureau Vruchtvlees heeft vanwege internationale ambities besloten om door te gaan als Verve. 'Vruchtvlees' was lastig uitspreken voor buitenlandse klanten en Verve omvat direct de werkwijze van het bureau: iets met veel verve, enthousiasme en expertise ondernemen, stelt mede-oprichter Roman Stikkelorum. 'We willen één van de beste branding agency’s ter wereld worden.'

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Roy Boersema

Wel mooi als je digitale hoek een omslag maakt naar digitalisering.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in