Overslaan en naar de inhoud gaan

Ruben van der Meer brand ambassador in Duyvis-reclame: Why nut?

De komiek speelde eerder dit jaar ook al in de commercials van Venco en Milieudefensie
Ruben van der Meer brand ambassador in Duyvis-reclame: Why nut?
Ruben van der Meer brand ambassador in Duyvis-reclame: Why nut?
© DDB Unlimited
Ruben van der Meer brand ambassador in Duyvis-reclame: Why nut?
Ruben van der Meer brand ambassador in Duyvis-reclame: Why nut?
© DDB Unlimited

Nootjesmerk Duyvis lanceert nieuwe Why Nut?-campagne, dit keer met Ruben van der Meer als brand ambassador en partycrasher die aangeeft dat het 'Tijd voor een vrolijke noot' is. De campagne, wederom ontwikkeld door DDB Unlimited, moet de expertise en nummer 1 positie van het merk, dat onderdel van PepsiCo is, weer in de spotlight zetten. De commercial is in opvolging van de Why Nut?-campagne van vorig jaar.

related partner content for mobile comes here

Komiek Van der Meer was eerder dit jaar te zien al in de commercials van Venco en Milieudefensie

Keuze brand ambassador 

Esther te Pas, managing director van DDB Unlimited, zegt dat de keuze voor Van der Meer snel gemaakt was sinds de hernieuwde focus op Borrelnootjes. ‘Van der Meer kan de lol van het merk vertegenwoordigen en hij kan vertellen waarom Duyvis de nummer 1 in crunch en smaak is. Hij valt letterlijk met de deur in huis en vanaf moment één is het feest.’

 

Duyvis-associaties

Joost Warbout, marketing manager bij PepsiCo, legt daarbij uit dat de vervolgcampagne voortbouwt op de succesvolle elementen van afgelopen jaar. ‘We spelen daarbij nóg sterker in op de herkenbare Duyvis-associaties uit het roemruchte verleden. Met Van der Meer als ambassadeur geven we dit een hedendaagse en luchtige uitstraling die perfect past bij de identiteit van het merk.’

De commercial Tijd voor een vrolijke noot! Duyvis Borrelnootjes. Why nut? 2021

Tijd voor een vrolijke noot! Duyvis Borrelnootjes. Why nut? 2021

De Why Nut?-commercial van 2020

Duyvis lanceert nieuwe merkcampagne: Why Nut?

De nieuwe campagne wordt online en op tv uitgerold.

Lees ook: ‘2021. Hopelijk wordt het beter’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in