Overslaan en naar de inhoud gaan

Podcast: service excellence bij jouw organisatie

Hoe bouw je een service excellence organisatie? Tijdens deze podcast gaat Bart Meerdink in gesprek met Eric de Haan over dit onderwerp.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Beeckestijn Business School
Beeckestijn Business School

Elke organisatie wil een optimale klantbeleving. Tijdens deze podcast van Studio Beeckestijn gaat Bart Meerdink in gesprek met Eric de Haan over service excellence. Eric is gespecialiseerd in klantwaarde, klantbeleving en klachtenmanagement. Ook is hij bestuurder van Stichting Service Excellence en kerndocent van de post-HBO opleiding Service Excellence van Beeckestijn Business School. 

Wat is service excellence?

Service Excellence bestaat uit de gedachtegoed waarbij je dienstbaarheid centraal stelt in je organisatie en daardoor werkt aan een betere klantbeleving én een betere medewerkersbeleving. Maar wanneer ben je klantgericht bezig als organisatie? Volgens Eric zijn veel organisaties instrumenteel met klantgerichtheid bezig. Er wordt een klantreis ontwikkeld en deels geïmplementeerd, maar dan? Eric legt het uit.

Het service excellence model bestaat uit 5 dimensies:

  1. Design
  2. Strategie
  3. Cultuur
  4. Innovatie
  5. Operationeel

Dit model wordt in de podcast besproken en toegelicht hoe dit model kan helpen aan het bouwen van een service excellence organisatie.

Service recovery

Elke organisatie maakt wel eens fouten. Maar hoe kun je dit herstellen? Dit kun je doen aan de hand van service recovery. Hoe je dit precies doet, wordt uitgelegd in deze podcast.

Beluister hier de podcast >>

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in