Overslaan en naar de inhoud gaan

Haal het meeste uit je merk samen met je bureau

Hoe ontwikkel je een goed passende campagne voor jouw merk? Ontdek het tijdens de online clinic met Nanda Idink.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

Hoe creëer je een goed passende campagne voor jouw merk? En hoe kun je dit in een goede briefing formuleren? Dit hoef je niet alleen te doen, dat kan samen met verschillende creatieve bureaus. Maar hoe kun je dit aanpakken? Ontdek het tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School.

Datum: 9 april 2021
Tijd: 09:30 tot 11:00 uur
Locatie: Live-stream 

Na het volgen van de clinic weet je

  • Waarom een briefing belangrijk is;
  • Waar je vakgenoten tegenaan lopen en welke tips en tricks er zijn om dit op te lossen;
  • Welke bouwstenen er nodig zijn voor een scherpe briefing;
  • Wie je betrekt bij het briefingtraject;

Al met al leer je tijdens deze clinic hoe je het beste uit jouw merk kunt halen door de best passende campagne te ontwikkelen samen met jouw creatieve bureau. Hierbij is het doel op lange termijn een langdurige samenwerking met jouw bureau.

Voor wie is deze clinic interessant?

Deze clinic is relevant voor marketeers, brandmanagers, communicatieafdelingen en marketingcommunicatie specialisten die (beter) willen samenwerken met creatieve bureaus. En daarnaast ook de praktische tools willen hebben om een aantrekkelijke en heldere briefing te maken.

Over de spreekster

Nanda Idink is specialist in marketingcommunicatie, gek op nieuwe ideeën en het samenbrengen van mens en merk. Na 20 jaar ervaring bij diverse reclamebureaus en grote internationale bedrijven startte ze De CommunicatieArchitect, waarmee ze zich richt op kleine bedrijven en starters die willen bouwen aan een sterk en menselijk merk. Hiervoor heeft Nanda het CommunicatieHuis Canvas ontwikkeld – een marcom plan op 1 A4. Hierin komen alle aspecten voor het bouwen van een merk aan bod, van fundament en strategie tot de marketingcommunicatietools. 

Gratis aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.
Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in