Overslaan en naar de inhoud gaan

Clinic: Productontwikkeling vanuit insights

Weg van je onderbuikgevoel, maar denken vanuit consumentenbehoeften, oftewel fact based-denken.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

Weg van je onderbuikgevoel, maar denken vanuit consumentenbehoeften, oftewel fact based-denken. Aan de hand van een aantal concrete use cases van oa. JBL, elho en Gazelle zal Marjolein van Ballegooij aantonen hoe proposities ‘insight-gedreven’ worden doorontwikkeld. De clinic helpt je om interne besluitvorming rondom nieuwe en bestaande productproposities te versnellen door niet te luisteren naar je onderbuikgevoel - dus weg van 'ik vind' en 'ik denk' - maar vanuit consumentenbehoeften: fact based - 'we zien dat' en 'we weten dat'.

Datum: 8 januari 2021
Tijd: 14:00 tot 15:30 uur
Locatie: Live-stream 

Voor wie is deze clinic interessant?

Deze clinic is bedoeld voor oa. product managers, category managers en marketing directors. 
Het belooft een praktische sessie te worden voor iedereen die nieuwsgierig is én de ambitie heeft om te groeien.

Over Marjolein van Ballegooij

MSc Marjolein van Ballegooij is eigenaar van The Conversation Studio. Als propositiedesigner ondersteunt zij merken zoals JBL, Heineken, SNS, Staatsloterij, Gazelle en Douwe Egberts bij de ontwikkeling en marketing van producten en services aan de hand van customer insights. Haar sporen heeft ze verdiend bij internationale onderzoeks- en innovatiebureaus zoals Kantar Millward Brown, Firefish en Clear Ideas.  

Past de clinic niet binnen jouw agenda? Geen probleem! Iedereen die is aangemeld krijgt na afloop toegang tot de opnamen van de clinic. Zo kan je op een ander moment alsnog inspiratie en kennis opdoen.

Aanmelden

Meld je gratis aan voor de online clinic bij Beeckestijn Business School.

Aanmelden »

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in