Overslaan en naar de inhoud gaan

Positioneren, maar dan anders: waarom merksucces in onze genen zit

Wat hebben merken te maken met brein, hart en geslachtsdelen? Ontdek het tijdens de online clinic op 3 februari.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic positioneren bij Beeckestijn
Clinic positioneren bij Beeckestijn

Succesvolle merken spelen in op krachten die ons al sinds de oertijd drijven. Ons brein, ons hart en – schrik niet – onze geslachtsdelen zijn cruciaal geweest voor het vormen van deze wereld. In deze clinic laat Ariën zien dat sterke merken succesvol zijn door heel slim in te spelen op één van deze organen. Kortom, deze clinic is geen alledaagse crash course over het positioneren van merken.   

Datum: 3 februari 2021
Tijd: 14:00 tot 15:30
Locatie: Live-stream 

Wat kun je verwachten?

Marketing lijkt tegenwoordig geobsedeerd door tactische elementen. Deze focus op tactiek en de nieuwste technologieën leidt ertoe dat veel bedrijven het strategische marketing paard achter de tactische wagen spannen. Deze clinic biedt tegenwicht aan de hype. Vanuit een biologisch evolutionair perspectief kijken we naar merken en naar hoe te positioneren voor lange termijn succes.

Voor wie?

De clinic is interessant voor iedereen die in zijn dagelijkse werk met merken bezig is. Business leaders, Marketing Managers en Marketing specialisten allemaal hebben ze er belang bij om met hun merk in te spelen op de fundamentele drijfveren van de consument. De drijfveer of het orgaan waarop je je richt bepaalt immers je strategie, executie en uiteindelijke succes.

Over Ariën

Ariën Breunis is eigenaar van Brand Meester, een consultancy op het gebied van merkstrategie en merkonderzoek. Daarnaast is hij actief als marketingtrainer. In een vorig leven heeft hij marketingrollen vervuld aan zowel agency-zijde bij bureaus als Interbrand en Kantar Consulting als aan klantzijde bij ondernemingen als PepsiCo en Philips.

Past de clinic niet binnen jouw agenda? Geen probleem! Iedereen die is aangemeld krijgt na afloop toegang tot de opnamen van de clinic. Zo kan je op een ander moment alsnog inspiratie en kennis opdoen.

Aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.
Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in