Overslaan en naar de inhoud gaan

Je online performance verbeteren met UX en conversie

Hoe haal je meer online resultaat door UX en conversie? Ontdek het tijdens de online clinic op 12 maart.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic UX en conversie
Clinic UX en conversie

Iedere marketeer streeft naar een perfecte klantervaring. Succesvolle organisaties investeren in het verkennen van de customer experience van hun klanten. Welke doelgroepen converteren wel en welke niet? Wie overtuigt ze om een belangrijke stap richting de aankoop te zetten? Welke obstakels zijn er? Tijdens de clinic van Beeckestijn Business School ontdek je de belangrijkste factoren voor het verbeteren van je online conversie en de customer-experience. En krijg een groot aantal tips & tricks om je eigen conversie meteen te verbeteren.

Datum: 12 maart
Tijd: 09:30 tot 11:00 uur 
Locatie: Live-stream 

Wat kun je verwachten?

Je leert kort de belangrijkste verleidingsprincipes kennen en ze effectief toe te passen. Hoe je je doelgroep écht leert begrijpen, wat hen beweegt en hoe zij zich bewegen. En hoe je door met personalisatie in spelen op hun specifieke kenmerken ze beter kunt laten converteren. Maar ook de praktische zaken komen aan bod. Hoe communiceer ik conversiegericht met unique buying arguments? Welke bewezen verleidingsprincipes gebruiken anderen al succesvol? Wat maakt nu eigenlijk een goede consumer-experience? En hoe kan ik binnen mijn organisatie zodanig een proces inrichten zodat het werken aan een betere conversie geen project wordt, maar een continu proces?

Over Eddy

Eddy Boeve is UX-strateeg, conversie-expert en docent bij het Amsterdamse full-service performance marketing bureau Booming, sinds kort onderdeel van de Intracto Groep. Eddy helpt organisaties zoals Allianz Direct, verf.nl, 113 Zelfmoordpreventie en vele anderen bij het verbeteren van hun e-business effectiviteit. Met meer dan 25 jaar ervaring traint hij marketing- en designteams om structureel UX-verbetering, conversie-optimalisatie, persuasion, A/B-testen en online personalisatie in de organisatie in te zetten.

Aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.
Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in