Overslaan en naar de inhoud gaan

Gratis clinic: Online Programmatic Advertising

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic 'Online Programmatic Advertising' op 3 november van 13:00 - 15:00 uur…
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

‘Online Programmatic Advertising, een zegen of zorg voor marketeers?’

Zowel de online advertising en mediaplanning, als de traditionele wijze van media-inkoop, verschuift naar Programmatic Advertising. In de kern betekent ‘programmatic’ dat het gaat om realtime inkopen permanent optimaliseren van online en digital planning, inkoop en advertising. Niet makkelijk… je dient dan om te kunnen gaan met online veilingen (bieden op bereik, resultaat en clicks), realtime plannen, werken met dashboards… en de optimale combinatie maken tussen online en offline media. Met Programmatic Advertising werk je met systemen die automatisch bieden op voor jouw relevante media en channels. Je dient echter wel van te voren de systemen ‘in te regelen’ en prijzen en resultaten te kunnen verbinden. Doe je dat goed, dan ben je vaak sneller, beter en goedkoper uit dan de traditionele wijze van online mediaplanning. Je kunt namelijk beter targeten en een betere journey ontwikkelen.

Meld je gratis aan voor deze clinic!

Programmatic online display advertising

Programmatic online display advertising is de laatste tijd onderwerp van discussie. Het biedt veel nieuwe kansen maar we horen ook kritische geluiden. En soms zijn die terecht. Er zijn onduidelijkheden over Programmatic Advertising waardoor er ook misbruik wordt gemaakt door het gebrek aan kennis. Programmatic Advertising biedt veel positieve mogelijkheden. Zeker door het koppelen van klantdata aan programmatic advertising, biedt het de concrete kans op mass customization. Iedere klant zijn op maat gesneden en relevante advertentie.

Tijdens deze clinic komen de volgende onderwerpen aan bod

  • programmatic advertising
  • online display advertising
  • programmatic ecosysteem
  • campagnes bekijken en beoordelen

Voor wie is de clinic?

Deze clinic is bedoeld voor marketeers, product owners, communicatiespecialisten, social media specialisten, media-inkopers, media accountmanagers van allerlei organisaties.

Door wie wordt de clinic gegeven?

Marcel Udo heeft als Sales manager bij TMG de online display advertising afdeling opgestart en later uitgebouwd. In die hoedanigheid is hij al in 2008 voor het eerst gestart met programmatic advertising Na een periode van werkzaamheden op diverse Europese locaties voor online tech ondernemingen is Marcel in 2014 weer teruggekeerd naar TMG waar hij namens TMG diverse collega publishers heeft geadviseerd bij het opzetten van hun eigen programmatic advertising afdelingen en de eigen online sales afdeling heeft gereorganiseerd. Marcel is momenteel werkzaam als zelfstandig online programmatic consultant en cofounder van een online ad exchange.

Aanmelden

Kom op vrijdag 3 november 2017 naar deze nieuwe clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13.00 – 15.00u bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12.40 uur.

Meld je gratis aan!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in