Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo maak je effectief reclame voor je product of dienst

Laat je reclame leiden tot een positief effect en ontdek de do’s en don’ts vanuit neuroperspectief tijdens de online clinic van 24…
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

Je wilt dat je reclame leidt tot een positief effect met als doel gedragsbeïnvloeding bij de consument. Met behulp van neuroscience zijn we steeds beter in staat om de effectiviteit van reclame te onderzoeken. Deze resultaten leveren meer op dan de traditionele onderzoeksmethoden. Walter Limpens en Vladimir den Baars nemen je tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School mee naar de plek waar marketing zijn werk doet: het brein.

Datum: 24 maart 2021
Tijd: 14:00 tot 15:30 uur
Locatie: Live-stream 

Wat kun je verwachten?

Tijdens deze interactieve clinic komen de volgende onderwerpen aan bod: 

  • Ervaar zelf wat de rol is van onbewuste processen bij reclame verwerking
  • Cases die laten zien dat breinactivatie voorspeld wat we doen dan wat we hardop denken en vinden
  • Voorbeelden van belangrijke learnings die je direct kan gebruiken voor het maken van effectieve reclame-uitingen 

 Laat je inspireren, en ervaar zelf dat ratio niet altijd domineert bij het maken van een keuze.

Voor wie?

Ben jij een professional of manager werkzaam in de gebieden van reclame, marketingcommunicatie of customer insights? Dan is deze online clinic interessant voor jou.

Over Walter en Vladimir

Walter Limpens en Vladimir den Baars werken beiden bij neuro onderzoeksbureau Neurensics. Neuro onderzoek maakt gebruik van methodieken die onbewuste brein-activiteit vastleggen. Met een kleine tien jaar ervaring behoort Neurensics tot de voorlopers in deze discipline, waarbij fMRI (brain scanning) van begin af aan de basis vormde.

Gratis aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.
Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in