Overslaan en naar de inhoud gaan

‘In elke grote stad in de wereld moet een Swapfiets komen’

Fietsabonnementenbedrijf Swapfiets bestaat acht jaar. Aan CEO Marc de Vries de vraag welke strategie er achter de wereldwijde groei zit.
Marc de Vries
CEO Swapfiets Marc de Vries
Marc de Vries
CEO Swapfiets Marc de Vries

Fietsabonnementenbedrijf Swapfiets bestaat inmiddels acht jaar. CEO Marc de Vries heeft de taak om de voormalig start up naar de volgende fase te brengen. Aan hem de vraag welke marketingstrategie er achter die wereldwijde groei zit.   
In de Amsterdamse Molukkenstraat, de plek van het hoofdkantoor van Swapfiets, staat in elk fietsenrek minimaal één fiets met die kenmerkende blauwe band. Een beeld dat zich overigens ook uittekent in de rest van de stad. In dat hoofdkantoor spreken we Marc De Vries, CEO van het bedrijf dat ooit een veelbelovende start-up was en waar nu 1400 mensen werken. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in