Overslaan en naar de inhoud gaan

Esther Oostrom, commercieel directeur Klaverblad: 'Duurzaamheid kent geen concurrentie'

Oostrom ziet een steeds groter wordende rol weggelegd voor marketing als het gaat om duurzaamheid en de maatschappelijke rol van merken
Esther van Oostrum
Esther van Oostrum
© Beeld: Elise Smook
Esther van Oostrum
Esther van Oostrum
© Beeld: Elise Smook

Voor mij is het heel duidelijk dat de rol van marketing in de toekomst veel meer gaat om duurzaamheid en de maatschappelijke rol van merken. Ik denk overigens dat ik daarin niet de enige ben. Ik voorzie in de toekomst echter wel een andere, veel grotere rol voor marketing op dit gebied. Een rol die verder gaat dan de marketing van duurzame producten en diensten. Wij zijn als marketeers namelijk steeds beter geworden in het beïnvloeden van gedrag. En gedrag is nu juist wat de beweging naar een duurzamere samenleving belemmert. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in