Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau Amaru deelt inzichten rondom de creatieve toekomst

Het bureau, onderdeel van Ace, wil vakgenoten informeren en inspireren via een whitepaper.
Amaru ACE
Een campagnebeeld van Amara
© Afbeelding: aangeleverd
Amaru ACE
Een campagnebeeld van Amara
© Afbeelding: aangeleverd

Amaru, een nieuw bureau onder de vlag van Ace, publiceert een whitepaper over technologie en cultuur. In de whitepaper wil het eigenzinnige bureau belangrijke trends en inzichten rondom consumentengedrag duiden, om zo 'een frisse kijk te bieden op de toekomst van merken en de creatieve industrie.'

related partner content for mobile comes here

Interviews

Amaru is in maart dit jaar van start gegaan om als nieuw bureau ondervertegenwoordigd talent een kans te geven in de reclame-industrie. Adformatie publiceerde destijds een interview met de general manager en community manager

Voor zijn eerste whitepaper heeft Amaru gesproken met 'opinieleiders en besluitvormers uit de community, cultuur en communicatie.' De opgedane inzichten zijn verwerkt in een 37 pagina's tellend rapport dat zich kenmerkt door zes bevindingen.  

Zes bevindingen

Zonder het hele rapport met de bevindingen samen te vatten zijn die zes pilaren volgens Amaru zelf; 

  1. De opkomst van ‘culture 3.0’: van massacultuur naar micro-communities.
  2. De noodzaak om te werken met ‘cultural opinion leaders’ om als merk authentieke verbinding aan te gaan.
  3. De ‘phygital future’: de verschuiving van een tweedimensionale naar een driedimensionale storytelling.
  4. De noodzaak voor merken om culturele waarde te verkiezen boven commerciële waarde om relevant te blijven.
  5. Het begrijpen van en co-creëren met meta-communities om geloofwaardigheid te genereren als merk.
  6. De toekomst van de agency: de meta-agency waarbij creativiteit in dienst staat van de samenleving.

Geïnteresseerden kunnen de whitepaper hier downloaden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in