Overslaan en naar de inhoud gaan

Huize Lies wordt levende kerststal in Kruidvat-kerstcommercial

Iedereen een mooie kerst in de tv-spot van Kruidvat, óók het favoriete kinderboerderijkonijntje van de kids van Lies.
kruidvat kerstcommercial
De kids van Lies denken er het hunne van
kruidvat kerstcommercial
De kids van Lies denken er het hunne van

Een supermarkt is het niet en dus heeft Kruidvat geen plek in ons onvolprezen super-supermarkt-kerstcommercial-overzicht, maar de drogisterijketen doet wél mee aan de traditie van 6 december; daarom een separaat artikel.

related partner content for mobile comes here

Kruidvat brengt deze kerst naar eigen zeggen geen emotionele tranentrekker, maar een lichtvoetige film vol actie en avontuur waarin de kinderen van Lies iedereen, maar dan ook echt iedereen, een mooie kerst bezorgen.

Brenda Smith, marketingdirecteur: 'Ook dit jaar, waarin we allemaal nog meer dan voorgaande jaren op onze portemonnee moeten letten, vinden we dat iedereen een mooie kerst verdient. Want bij Kruidvat hebben we zowel dagelijkse verzorgingsproducten als kerstcadeaus tegen verrassend lage prijzen.'

In de winkels, folders en social-kanalen van Kruidvat laat de keten zien dat je 'altijd meer krijgt dan je verwacht', in de tv-commercial volgen we het kroost van Lies op avontuur om hun vriendjes een mooie kerst te geven. De campagne wordt naast televisie, uitgerold in outdoor, bioscopen en online video.

In de kerstfilm zorgen de kids voor een mooie kerst; niet alleen voor moeder Lies, ook voor hun favoriete kinderboerderijkonijntje. Uit angst dat het beestje ergens als kerstdiner eindigt (vrij naar 'Flappie', zo lijkt het), besluiten ze om hun vriendje met veel creativiteit én een beetje hulp van Kruidvat te redden. Tijdens hun reddingsactie komen ze erachter dat er nog veel meer dieren tijdelijk in bescherming moeten worden genomen. En dus is ‘huize Lies’ aan het einde van de commercial omgetoverd tot één grote gezellige kerststal.

De campagne is ontwikkeld door DDB Unlimited, het vaste bureau van Kruidvat. Bekijk 'm hieronder:

Credits:
Adverteerder: Kruidvat

Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Productiehuis: Annomann
Offline edit: Marc Bechtold
Post-productie: Postoffice/Crabsalad
Muziek: MassiveMusic
Geluid: Earforce
Mediabureau: Initiative, Greenhouse, We Are Blossom
PR: NewsLab

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in