Overslaan en naar de inhoud gaan

LVB vier keer in de prijzen op internationale Content Marketing Awards 2022

Het Amersfoortse bureau is het enige Nederlandse agency dat awards meeneemt uit Londen.
Uit: Erfgenamen van ABN Amro MeesPierson
Uit: Erfgenamen van ABN Amro MeesPierson
© LVB
Uit: Erfgenamen van ABN Amro MeesPierson
Uit: Erfgenamen van ABN Amro MeesPierson
© LVB

LVB valt dit jaar vier keer in de prijzen bij de internationale Content Marketing Awards. Daarmee werd meer dan de helft van de zeven nominaties verzilverd. Het gaat om:

related partner content for mobile comes here

Categorie ‘Best Finance’
Goud voor Erfgenamen - ABN Amro MeesPierson

Categorie ‘Best Video Individual’
Brons voor Erfgenamen - ABN Amro MeesPierson

Uit het juryrapport: ‘De content past bij het merk van ABN AMRO. Het is een goed doordachte strategie, waar fantastisch gebruik is gemaakt van storytelling.’

Categorie ‘Best Content within Media Relations’
Goud voor De Gebarenbibliotheek voor MKB Toegankelijk (een initiatief van VNO-NCW en MKB Nederland)

Categorie ‘Best Video Series’
Goud voor De Gebarenbibliotheek voor MKB Toegankelijk (een initiatief van VNO-NCW en MKB Nederland)

Uit het juryrapport: ‘Door de creativiteit, goede targeting en juiste keuzes voor media-inzet, worden gebaren laagdrempelig om toe te passen voor ondernemers. De keuze voor deze snackable vorm, korte video’s, biedt ondernemers op innovatieve wijze concrete handvatten om te communiceren met doven en slechthorenden.’

Over International Content Marketing Awards 2022

De Content Marketing Association (CMA) is de branchevereniging voor marketing-, publicatie-, reclame- en social bureaus. De ledenorganisatie zegt leden van over de hele wereld en in de hele contentmarketingindustrie te ondersteunen. Insturen voor de internationale CMA’s kan in 33 categorieën.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in