
Naar de kosten van de ontwikkeling van de campagne, de mailings, de bouw van meerdere websites en de invoering van de nieuwe huisstijl kunnen we slechts raden.
Maar dankzij Adformatie hebben we nu toch ook wat harde cijfers tot onze beschikking, en die liegen er niet om. De mediakosten bedroegen in de eerste anderhalve week tenminste ? 3,5 miljoen.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensVolgens Spits zijn er op het door de Consumentenbond geopende meldpunt binnen 24 uur al 2500 klachten binnengekomen. "Uitzonderlijk veel voor zo'n korte periode", citeert Spits een woordvoerder van de Consumentenbond.
Hoe je de introductiecampagne ook beoordeelt, na zoveel inspanning om een nieuw merk uit de grond te stampen, moet de negatieve publiciteit voor Ziggo een bittere pil zijn.
Saillant detail: een van de belangrijkste klachten is dat Ziggo het zowel via de website als via de klantenservice niet voor elkaar krijgt, naar ons te luisteren.
Meer lezen?
Meld je klacht bij de Consumentenbond
Ziggo gebruikersforum
Spits over klachtenregen Ziggo
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee