Overslaan en naar de inhoud gaan

Humor. Maar wie lacht?

De nieuwe Bavaria commercial (''Life is life') is erg om te lachen. En goed gemaakt ook.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe Bavaria commercial (') is erg om te lachen. En goed gemaakt ook.

related partner content for mobile comes here

Maar hij lijkt wel erg op de film van Holland Casino met de mislukte volkszanger Barry ().

Is dat erg?

Jazeker. In plaats van dat dit soort films merken bouwen, versterken ze de herkenbaarheid van kennelijk populaire humorgenres binnen commercial-land.

Zie ook alle 'Even Apeldoorn Bellen'-commercials die niet van Centraal Beheer zijn; zoals de laatste Cup-a-Soup reclames. Leuk voor commercial-kijkend Nederland, maar jammer voor de waarde van merken. Want wie weet (over zeg een half jaar) wie de verzender was van de 'Life is life'-commercial? En wie weet er nu nog dat het Holland Casino was die ons met volkszanger Barry aan het lachen bracht?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in