Humor. Maar wie lacht?


De nieuwe Bavaria commercial (''Life is life') is erg om te lachen. En goed gemaakt ook.
Maar hij lijkt wel erg op de film van Holland Casino met de mislukte volkszanger Barry ('rijmelarij van het niveau lik me vessie').
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIs dat erg?
Jazeker. In plaats van dat dit soort films merken bouwen, versterken ze de herkenbaarheid van kennelijk populaire humorgenres binnen commercial-land.
Zie ook alle 'Even Apeldoorn Bellen'-commercials die niet van Centraal Beheer zijn; zoals de laatste Cup-a-Soup reclames. Leuk voor commercial-kijkend Nederland, maar jammer voor de waarde van merken. Want wie weet (over zeg een half jaar) wie de verzender was van de 'Life is life'-commercial? En wie weet er nu nog dat het Holland Casino was die ons met volkszanger Barry aan het lachen bracht?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid