Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat zijn de belangrijkste online trends en ontwikkelingen volgens communicatieprofessionals?

Online communicatie. Als er één terrein is dat snel ontwikkelt, en waar wij communicatieprofessionals steeds het gevoel hebben achter de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Online communicatie. Als er één terrein is dat snel ontwikkelt, en waar wij communicatieprofessionals steeds het gevoel hebben achter de feiten aan te lopen, dan is het wel het digitale speelveld. Om in kaart te brengen wat, volgens communicatieprofessionals, de belangrijkste trends en ontwikkelingen voor ons vak zijn, is een groot online-communicatieonderzoek in het leven geroepen.

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek achterhaalt de belangrijkste trends en ontwikkelingen volgens communicatieprofessionals. Bovendien geeft het inzicht in de staat van online communicatie anno 2010. Waar leggen organisaties en ondernemingen de focus? Concentreren ze zich op interne of juist op externe online communicatie? En wat zijn dan de voorgenomen eerste stappen? Daarnaast wordt de deelnemers aan het onderzoek gevraagd een aantal social media te ranken. Zo ontstaat een goed beeld van de sociale netwerken die er voor ons vak werkelijk toe doen.

De voorlopige resultaten van dit onderzoek worden naar verwachting half mei via Communicatie Online bekend gemaakt.
Deelnemen aan het onderzoek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in