Uitstekend
Jos Birken werkt en woont al ruim tien jaar in Tokio/Singapore. Voor zijn rubriek 'Confusiused' in Tijdschrift voor Marketing houdt hij…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
‘Na een paar ongevallen met passagiers die op de rails terechtkwamen, is Singapore druk bezig met het installeren van veiligheidsdeuren op alle treinperrons.
Dat heeft voordelen voor de transportveiligheid, maar zoals de wijze uit de Watergraafsmeer al zei: “Ieder voordeel hep se nadeel.”
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Nadeel in dit geval is dat de gele veiligheidlijn niet meer nodig is, en Wonderbra dus ook niet meer haar eigen lijn kan trekken voor de grotere maten.
Jammer.
Campagnes als deze (van Euro RSCG) hebben bij mij een streepje voor.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid