Overslaan en naar de inhoud gaan

Staatsloterij naar Universal Media

Het media-account van de Nederlandse Staatsloterij gaat per 2012 van ZenithOptimedia en GroupM naar Universal Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Nederlandse Staatsloterij laat vanaf 2012 de mediaplanning- en inkoop verzorgen door Universal Media. Het account is afkomstig van ZenithOptimedia (mediaplanning) en GroupM (inkoop via Dienst Publiek en Communicatie). Aan de keuze is een uitgebreide oriëntatie vooraf gegaan, waarin bureaus zijn beoordeeld op mediastrategische- en inkoopkwaliteiten. Marcel Ribbens, Hoofd Marketing van de Nederlandse Staatsloterij zegt dat de keuze voor Universal Media 'unaniem' was.

related partner content for mobile comes here

De Nederlandse Staatsloterij maakt vanaf 2012 niet langer gebruikt van de diensten van Dienst Publiek en Communicatie (DPC). Hiermee wordt het in het vervolg zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van mediavolumecontracten. Ribbens: 'DPC heeft ons veel administratief werk uit handen genomen, maar wij hebben behoefte aan meer flexibiliteit en directe sturing bij het bepalen van onze media-inzet.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in