Overslaan en naar de inhoud gaan

Johansen managing director Euro RSCG 4D

Christian Johansen is per direct aangesteld als de nieuwe managing director van Euro RSCG 4D.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Brit met Noorse achtergrond Johansen zat sinds 1998 bij Ogilvy & Mather New York, waar hij sinds 2010 de positie van Executive Group Director bekleedde. Hij zal zich focussen op business development, met een nadruk op de groei van internationale accounts. Met 4D wil hij de toppositie behouden en voortbouwen op de reputatie van het bureau als 'digital center of excellence'. Een ander belangrijk doel is het verstevigen van de reputatie in Nederland, door meer samen te werken met Euro RSCG Amsterdam. Hiermee wil de groep een aantrekkelijker en geïntegreerd aanbod voor lokale klanten creëren.

related partner content for mobile comes here

Christian Johansen: 'We gaan ons toeleggen op de groei van het bureau en het maken van innovatief, prijswinnend creatief werk voor klanten. Het is niet alleen mijn taak, maar die van het hele team om de reputatie van 4D Amsterdam als internationale creative hub te behouden en verder uit te bouwen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in