Overslaan en naar de inhoud gaan

Finale Creative Talent of the Year

Vijf finalisten zijn overgebleven uit de bijna 100 inzendingen voor de Creative Talent of the Year-verkiezing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorig jaar haalde T-Mobile ruim €60.000 op voor War Child. Daar willen ze dit jaar overheen.

related partner content for mobile comes here

Om een online campagne te bedenken met nog meer succes, schakelde T-Mobile de crowd van Ideafighters in.

Wekenlang ging creatief Nederland met elkaar de strijd aan voor de titel Creative Talent of the Year (CTOTY).

Van bijna 100 inzendingen bleven vijf finalisten over.

De finalisten staan nu op en hebben tot en met zondag 30 oktober om stemmen te vergaren.

De stem van het publiek telt voor 50 procent mee. De overige 50 procent wordt bepaalt door een vakjury op het Creative Talent of the Year Finale event op dinsdag 1 november. Dan is bekend welk idee wordt uitgevoerd als de nieuwe decembercampagne en wie er met de titel en het prijzengeld van €5000,- vandoor gaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in