Finale Creative Talent of the Year
Vorig jaar haalde T-Mobile ruim €60.000 op voor War Child. Daar willen ze dit jaar overheen.
Om een online campagne te bedenken met nog meer succes, schakelde T-Mobile de crowd van Ideafighters in.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisWekenlang ging creatief Nederland met elkaar de strijd aan voor de titel Creative Talent of the Year (CTOTY).
Van bijna 100 inzendingen bleven vijf finalisten over.
De finalisten staan nu op ideafighters.nl en hebben tot en met zondag 30 oktober om stemmen te vergaren.
De stem van het publiek telt voor 50 procent mee. De overige 50 procent wordt bepaalt door een vakjury op het Creative Talent of the Year Finale event op dinsdag 1 november. Dan is bekend welk idee wordt uitgevoerd als de nieuwe decembercampagne en wie er met de titel en het prijzengeld van €5000,- vandoor gaat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid