Voor abonnees: download interview met Byron Sharp


Speciaal voor abonnees van Tijdschrift voor Marketing: het interview met de Australische professor Bryon Sharp, dat in 2011 in het tijdschrift verscheen.
Het marketingvak verkeert nog in de Middeleeuwen en is net zo wetenschappelijk als tovenarij. Nee, marketingprofessor Byron Sharp heeft bepaald geen hoge pet op van de marketeer anno 2011. Gelukkig vertelt hij ook hoe het wel moet in zijn baanbrekende boek ‘How Brands Grow’, dat de veelzeggende subtitel ‘What Marketers Don’t Know’ meekreeg.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSharp: ‘De subtitel is bewust provocerend. Maar ook heel serieus. Als je de meeste marketeers vraagt of er wetten bestaan in marketing, dan antwoorden ze “nee”. En waar kennis ontbreekt, staan mensen op die het gat vullen met fantasierijke theorieën. Zo ging het ook in de Middeleeuwen.’
Het hele artikel vind je hier terug.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid