Dit was de Valentijnsactivatie van Heineken


'Veel mannen vinden Valentijnsdag gedoe', stelt Heineken vast. Reden voor de bierbrouwer om de mannen te hulp te schieten.
Heineken liet dit jaar op Valentijnsdag een vliegtuig met een (algemene) romantische boodschap boven Amsterdam vliegen. Het bureau achter de campagne, TBWA\NEBOKO, licht toe: 'Mannen die zich aanmeldden per SMS, kregen een melding wanneer het vliegtuigje in de buurt was. Het enige wat zij nog hoefden te doen, was zorgen dat hun Valentijn net op dat moment omhoog keek. En daarna natuurlijk de complimenten ontvangen voor dit hele bijzondere, persoonlijke Valentijnscadeau.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen (nagespeelde) impressie van wat dat mogelijk heeft opgeleverd, is te zien in onderstaand filmpje.
Heineken - The Valentine's Gift
Credits:
Opdrachtgever: Heineken Nederland
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Vidiboko
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid