Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit was de Valentijnsactivatie van Heineken

Omdat veel mannen Valentijnsdag maar gedoe vinden, besloot Heineken dit jaar te helpen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Veel mannen vinden Valentijnsdag gedoe&;, stelt vast. Reden voor de bierbrouwer om de mannen te hulp te schieten. 

related partner content for mobile comes here

Heineken liet dit jaar op Valentijnsdag een vliegtuig met een (algemene) romantische boodschap boven Amsterdam vliegen. Het bureau achter de campagne, TBWA\NEBOKO, licht toe: &;Mannen die zich aanmeldden per SMS, kregen een melding wanneer het vliegtuigje in de buurt was. Het enige wat zij nog hoefden te doen, was zorgen dat hun Valentijn net op dat moment omhoog keek. En daarna natuurlijk de complimenten ontvangen voor dit hele bijzondere, persoonlijke Valentijnscadeau.&;

Een (nagespeelde) impressie van wat dat mogelijk heeft opgeleverd, is te zien in onderstaand filmpje. 

;s Gift

Credits:
Opdrachtgever: Heineken Nederland
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Vidiboko

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in