Overslaan en naar de inhoud gaan

IDG vernieuwt Computer Totaal

De restyling moet met meer verdieping en achtergronden betere ondersteuning bieden aan consumenten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

- ook uitgever van onder andere MacWorld, Webwereld en Zoom.nl - voerde nog een grote reorganisatie door, om te kunnen investeren in online en business media. Naast een sterkere nadruk op achtergrond en interviews bij technologische ontwikkelingen, krijgt het blad een frissere vormgeving.

related partner content for mobile comes here

Versterking van het merk

Samen met de website moet het vernieuwde tijdschrift zorgen voor een sterkere positionering van het merk . Volgens Michiel Karssen, uitgever Consumer IDG Nederland, blijft het tijdschrift een belangrijk onderdeel van het merk. &;Print is sterk in het geven van verdieping en achtergronden, terwijl je online snel een antwoord op een dringende vraag wilt vinden.&;

Het hoofdthema van de eerste vernieuwde editie is &;Anoniem online bestaat niet, maar zo kom je er wel het dichtst bij&; en wordt gelanceerd met enkele online video&;s.

Credits
Bureau:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in