Overslaan en naar de inhoud gaan

Nike laat je scoren als Michael Jordan

Het sportmerk viert met een immersive experience het 30-jarig bestaan van de schoenenlijn Air Jordan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In samenwerking met het bureau San Franciso en videoproductiebedrijf  ontwikkelde Nike, voor het , een zeer gedetailleerde experience.

related partner content for mobile comes here

In &;The Last Shot&; krijgt een speler de uitdaging om één van Michael Jordan&;s beslissende punten te scoren. De speler wordt omringd door echte tegenstanders en drie witte muren waarop - in 4k - een &;echt&; publiek wordt geprojecteerd. De vloer registreert alle bewegingen en laat zien waar en wanneer Jordan zijn punt scoorde. Wanneer een punt wordt gescoord begint het publiek ook daadwerkelijk te juichen. 

&;Voor mensen die twijfelen aan de legende van Jordan, slechtst één op de tien deelnemers wist daadwerkelijk te scoren als Jordan.&;, aldus Eamonn Dixon, Associate Creative Director AKQA.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in