Overslaan en naar de inhoud gaan

'De Strijdknots' blijkt bureau-campagne Entourage Amsterdam

De Strijdknots is een bureaucampagne van Entourage Amsterdam, het bureau van ex-UbachsWisbrun/JWT-creative directors Michiel Neefjes en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een bureaucampagne van Entourage Amsterdam, het bureau van ex-UbachsWisbrun/JWT-creative directors Michiel Neefjes en Marc Bennink.

related partner content for mobile comes here

Het duo begon De Strijdknots 1 jaar geleden als weblog om, zoals ze zelf zojuist onthulden op destrijdknots.nl: 'anoniem een stukje "truth in advertising" te berde te brengen, de revue te laten passeren of zo u wilt een strijdknots in het hoenderhok te gooien. Niets meer niets minder. Om vervolgens wat trouwe lezers/vrienden/partners aan ons te binden, waarmee we Entourage Amsterdam als creatief productiehuis neer konden zetten. Het woord Entourage zei het in feite al: het gaat niet om ons, het gaat om met wie je het doet.'

De Strijdknots werd meer dan een bureaucampagne, het werd een case die 1 jaar duurde waarin ruim duizend artikelen werden geproduceerd die maandelijks door ruim 6000 trouwe en unieke fans werden gelezen. De case heeft volgens Bennink en Neefjes goed gewerkt, want: Klanten hebben hun weg naar gevonden, de free-publicity was overweldigend en de reacties (op alle social media) ongekend.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in