'De Strijdknots' blijkt bureau-campagne Entourage Amsterdam


De Strijdknots is een bureaucampagne van Entourage Amsterdam, het bureau van ex-UbachsWisbrun/JWT-creative directors Michiel Neefjes en Marc Bennink.
Het duo begon De Strijdknots 1 jaar geleden als weblog om, zoals ze zelf zojuist onthulden op destrijdknots.nl: 'anoniem een stukje "truth in advertising" te berde te brengen, de revue te laten passeren of zo u wilt een strijdknots in het hoenderhok te gooien. Niets meer niets minder. Om vervolgens wat trouwe lezers/vrienden/partners aan ons te binden, waarmee we Entourage Amsterdam als creatief productiehuis neer konden zetten. Het woord Entourage zei het in feite al: het gaat niet om ons, het gaat om met wie je het doet.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Strijdknots werd meer dan een bureaucampagne, het werd een case die 1 jaar duurde waarin ruim duizend artikelen werden geproduceerd die maandelijks door ruim 6000 trouwe en unieke fans werden gelezen. De case heeft volgens Bennink en Neefjes goed gewerkt, want: Klanten hebben hun weg naar Entourage gevonden, de free-publicity was overweldigend en de reacties (op alle social media) ongekend.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid