Overslaan en naar de inhoud gaan

Trust Me: Unilever 'echt' in Amerikaanse TV-serie

Het leven in de reclamewereld. Sex, drugs & rock-en-roll. Tenminste, in de wereld van TV en film.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het leven in de reclamewereld. Sex, drugs & rock-en-roll. Tenminste, in de wereld van .

related partner content for mobile comes here

In het echte leven valt het allemaal wel mee. Sinds kort kan ik dat van nog beamen en ik ben (nog) geen witte sporen op de WC tegen gekomen. Echter, het leven van de reclameman blijft een inspiratiebron voor programmamakers. Vanaf deze week gaat in Amerika de serie van start. En dit keer geen bureau maar een bureau dat wel heel erg aan de huidige werkelijkheid doet denken.

Trust Me is een combinatie van fictie en werkelijkheid. Dus de concurrenten en klanten van het Trust Me-bureau bestaan ook echt. Sterker nog: Unilever is erg nadrukkelijk aanwezig in de serie en er duiken zelfs echte product managers op. Is dit de 'nieuwe' stijl van product/company placement? Ach, echt nieuw is het ook weer niet, de vermenging van adverteerders in filmscripts en TV. Als je echt ver terug gaat in de tijd, dan was P&G al bijna 80 (!) jaar geleden bezig. Iedereen (hier) weet immers waar de term vandaan komt.

Maar deze mix van fictie en werkelijkheid is wel verrassend en de moeite waard om in de gaten te houden. Meer over de onder andere in dit New York Times-artikel. De trailer van .

Het zal wel weer een hele tijd duren voordat Trust Me in Nederland opduikt maar liefhebbers weten de uitzendingen de volgende ochtend wel te . Ben benieuwd!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in