Overslaan en naar de inhoud gaan

Bluenity

Bluenity is het online community platform van Air France-KLM. De intentie van het platform is om reizigers met elkaar in contact te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is het online community platform van Air France-KLM. De intentie van het platform is om reizigers met elkaar in contact te brengen, voor, tijdens en na de reis. Zelf zeggen zij erover:

related partner content for mobile comes here

"Uw reis wordt een gelegenheid om mensen te ontmoeten: u kunt bijvoorbeeld leuke adressen uitwisselen (hotels, restaurants, shopping, evenementen, avondje uit ...), samen een taxi nemen, tijdens de reis nieuwe contacten leggen. U kunt ook uw reistips invoeren, de tips van andere Bluenity leden raadplegen en becommentariëren."

Zelf vind ik het op het eerste oog een sterk initiatief. Het geeft aan dat Air France-KLM vliegen niet meer ziet als het transporteren van mensen van A naar B, maar dat de reis zelf een beleving kan zijn waarbij mensen met elkaar in contact kunnen komen. Juist tijdens de reis valt kostbare tijd op een efficiënte manier in te richten met het sociale aspect als belangrijk factor.

Misschien zijn er mensen die ervaring hebben met Bluenity? Ik ben erg benieuwd of het platform daadwerkelijk goed gefaciliteerd wordt, of dat het meer een initiatief is om aan te tonen hoe vooruitstrevend ze wel niet zijn op het gebied van nieuwe media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in