Bluenity
Bluenity is het online community platform van Air France-KLM. De intentie van het platform is om reizigers met elkaar in contact te brengen, voor, tijdens en na de reis. Zelf zeggen zij erover:
"Uw reis wordt een gelegenheid om mensen te ontmoeten: u kunt bijvoorbeeld leuke adressen uitwisselen (hotels, restaurants, shopping, evenementen, avondje uit ...), samen een taxi nemen, tijdens de reis nieuwe contacten leggen. U kunt ook uw reistips invoeren, de tips van andere Bluenity leden raadplegen en becommentariëren."
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaZelf vind ik het op het eerste oog een sterk initiatief. Het geeft aan dat Air France-KLM vliegen niet meer ziet als het transporteren van mensen van A naar B, maar dat de reis zelf een beleving kan zijn waarbij mensen met elkaar in contact kunnen komen. Juist tijdens de reis valt kostbare tijd op een efficiënte manier in te richten met het sociale aspect als belangrijk factor.
Misschien zijn er mensen die ervaring hebben met Bluenity? Ik ben erg benieuwd of het platform daadwerkelijk goed gefaciliteerd wordt, of dat het meer een initiatief is om aan te tonen hoe vooruitstrevend ze wel niet zijn op het gebied van nieuwe media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid