Overslaan en naar de inhoud gaan

Single vindt Smart meest foute automerk

Van alle automerken heeft Smart het beroerdste imago onder de singles in Nederland. Maar liefst 45 procent bestempelt dit automerk als de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook Daihatsu maakt met 27 procent geen beste beurt. Met beide merken zegt de single niet geassocieerd te willen worden. Daarnaast blijkt dat 11 procent van de mannen het anno 2009 vervelend vindt als zijn nieuwe vriendin in een duurdere auto rijdt dan hijzelf.

related partner content for mobile comes here

Dit blijkt onder meer uit een enquête van Online Magazine waarin singles en hun auto centraal stonden. In tegenstelling tot Smart en Daihatsu doen andere automerken het bij de singles juist bijzonder goed. Volkswagen, BMW en Peugeot scoren hoog qua populariteit, maar ook Ford, Renault en BMW genieten een positief imago binnen deze doelgroep.

De single man legt zijn prioriteiten bij de aanschaf van een nieuwe wagen overigens elders dan zijn vrouwelijke equivalent. Hij selecteert een auto op de kenmerken: sportief, comfortabel en stoer terwijl zij zich primair laat leiden door de prijs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in