Single vindt Smart meest foute automerk
Ook Daihatsu maakt met 27 procent geen beste beurt. Met beide merken zegt de single niet geassocieerd te willen worden. Daarnaast blijkt dat 11 procent van de mannen het anno 2009 vervelend vindt als zijn nieuwe vriendin in een duurdere auto rijdt dan hijzelf.
Dit blijkt onder meer uit een enquête van Online Magazine Singlessite.nl waarin singles en hun auto centraal stonden. In tegenstelling tot Smart en Daihatsu doen andere automerken het bij de singles juist bijzonder goed. Volkswagen, BMW en Peugeot scoren hoog qua populariteit, maar ook Ford, Renault en BMW genieten een positief imago binnen deze doelgroep.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe single man legt zijn prioriteiten bij de aanschaf van een nieuwe wagen overigens elders dan zijn vrouwelijke equivalent. Hij selecteert een auto op de kenmerken: sportief, comfortabel en stoer terwijl zij zich primair laat leiden door de prijs.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid