Brandbarometer: Maak van je merk een kerk
De afgelopen twee weken was er flinke zichtbaarheid voor Apple online, vanwege de aankondiging dat Steve Jobs met ziekteverlof gaat. Hij…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De afgelopen twee weken was er flinke zichtbaarheid voor Apple online, vanwege de aankondiging dat Steve Jobs met ziekteverlof gaat. Hij kondigde aan dat hij wegens gezondheidsproblemen terugtreedt tot juni aanstaande. Dankzij ruim 1700 meldingen staat Apple op de eerste plaats van de Brandbarometer. Het toont allereerst aan dat bedrijven uit de digitale wereld, digitaal ook zichtbaarder zijn dan off-line merken. Om meer regie te krijgen op de beeldvorming, blijkt personalisering bovendien een belangrijke sleutel.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid