Samenwerking bol.com en Oor


Informatie uit de digitale database van de Nederlandse Pop Encyclopedie van muziekblad Oor wordt gekoppeld aan de aangeboden cd's en muziek-dvd's. Klanten krijgen zo nog meer informatie over deze muziekproducten.
'Op deze manier willen we nog meer verdieping geven aan ons muziekassortiment', zegt Marco de Vries, category manager entertainment van bol.com. "De informatie uit de database van Oor biedt onder meer achtergrondinformatie over de artiesten én de volledige discografie. Deze voor onze klanten relevante informatie helpt hen sneller de juiste keuze te maken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZowel bol.com als OOR en Jazz Magazine - beide twee titels van Argo Media Groep - verwachten met deze samenwerking met name hun bereik en positionering in het muziek- en bladenlandschap te vergroten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid