Overslaan en naar de inhoud gaan

Merkspagaat

Niks nieuws onder de zon dat Merken met extensions hun markten proberen te verbreden. Innovatie en productontwikkeling zijn gevleugelde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat een Merk niet ver van zijn Merkbed moet afdwalen was een marketingwet. Maar nood breekt wet, of duidelijker, de Consumens zelf breekt die wet. Merken zullen van hun gebaande paden moeten afwijken en steeds meer de invloed van de Consumens laten gelden.

related partner content for mobile comes here

Een Merk als Heineken verlaat al langer de gebaande marketingpaden en is bereid de Consumens te volgen. Een recent bericht van en over Heineken in de laatste dagen van het vorig jaar maakte dat nog eens duidelijk. Heineken stapt in de koffie en thee trend.

Aangejaagd door eigentijds gedrag drinkt de Consumens steeds meer koffie en thee. Alcoholhoudende drinks staan steeds meer onder druk van allerlei lifestyle bewegingen. De "coffee to go" past in een steeds diverse lifestyle en behoefte aan contact met jezelf.

Thee is coming, dat zien we aan allerlei gezondheids en dorstlessers bewegingen.
De kroeg is niet langer het domein van alleen alcoholhoudend. Je bent als Consumens nou eenmaal geen sulletje meer als je non-alcohol drinkt. Sterker je past daarmee in een tijdsbeeld dat zich alleen nog maar gaat versterken. Een reden te meer voor Merken om nog eens scherp naar hun Merkbeleid te kijken en wat leniger in hun denken te worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in