Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf vragen aan Lot Keijzer van twist, de nieuwe interactieve sectie van Kobalt

Mediabureau Kobalt lanceerde vandaag 'een digitaal label' onder de naam twist.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mediabureau Kobalt lanceerde vandaag 'een digitaal label' onder de naam .

related partner content for mobile comes here

Het onderdeel 'regisseert de optimale inzet van internet, mobiel en andere digitale media voor
adverteerders'.

Kobalt laat weten dat het met twist een nieuwe weg inslaat.

Marceline Beijer CEO Kobalt: ' De versterking op het gebied van digitale media door twist past in de strategie van Kobalt om een toonaangevende rol te spelen als professional leader in media knowledge.

'Met twist krijgt Kobalt nieuwe expertise, ondernemerschap en focus op het interactieve vakgebied in huis. Zo zijn wij nog beter in staat om volledig geïntegreerde communicatieoplossingen te bieden'.

Ik stelde vijf vragen aan Lot Keijzer (foto), die twist gaat leiden. Lot was al interactive director van Kobalt.

Wat is Twist?

Keijzer: 'Men schrijve: "twist". De naam twist staat voor denken vanuit een ander perspectief en wordt geschreven in lower case. Dit is een stijlkeuze, maar is ook bewust gekozen omdat we niet willen overschreeuwen maar willen overtuigen op inhoud.

'twist is het nieuwe digitale label van Kobalt. twist biedt drie pijlers; advies, kennis en onderzoek. Kobalt staat voor geintegreerde communicatieplanning. Daarbinnen adviseert en regisseert twist over de optimale inzet van internet, mobiel en andere digitale media voor adverteerders.

'twist's positionering "change your perspective" combineert de kritische succesfactoren voor communicatie in het digitale domein: een full-service aanpak, marketing intelligence en inzicht in de doelgroep. Want als je succes wilt boeken met digitale media, moet je denken vanuit een ander perspectief. Denken met een twist.'

Je was interactive director van Kobalt. twist is onderdeel van Kobalt. Wat verandert er?

'Kobalt slaat met twist een nieuwe weg in. De dienstverlening wordt uitgebreid met partnerships en inhouse specialisten.

'Voor search engine en affiliate marketing werkt twist samen met , voor database- en email marketing met , arbeidsmarktcommunicatie met en voor research met '

Waarom is dit goed voor de klanten van Kobalt?

'We kunnen hen beter van dienst zijn en meer voor ze oppakken dan we tot nu toe konden. Daarnaast nemen we graag de regie en ligt de focus op het eindresultaat, met één duidelijke verantwoordelijke partij.
'Daarnaast willen we graag digitale marketing bedrijven met een twist. Een twist in advies, een twist in kennis of een twist in onderzoek.'

Wat is je ambitie met twist? Hoe groot moet het worden?

'Niet de grootste, wel de beste... De ambitie van twist is niet te vatten in grootte, wel in termen van verrassing en effect/slimheid. Liever een Effie en een Spin in 2009, dan aanvoerder van bestedingen lijstjes.'

Wat doet de economische recessie met de interesse van marketeers voor interactief?

'Die interesse neemt toe. De redenen daarvoor zijn onder andere de meetbaarheid en het effect. Het is snel inzetbaar en flexibel bij te sturen.

'Met de financiële en economische onzekerheid vraagt de adverteerder juist om zekerheid van expertise, bewezen effect en rendement op de investering. De focus die twist heeft voorziet in deze behoefte.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in