Overslaan en naar de inhoud gaan

Zeven manieren om faliekant te mislukken

Wat zijn de meest voorkomende fiasco’s die bedrijven over zich afroepen?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek van managementauteur Paul Carroll en consultant Chunka Mui (Diamond) naar de 750 grootste fiasco’s in het Amerikaanse bedrijfsleven van de afgelopen 25 jaar blijkt dat bijna de helft voorkomen had kunnen worden. De vermijdbare mislukkingen waren bijna altijd het gevolg van slechte strategieën, niet van slechte uitvoering. Zeven strategieën blijken opvallend vaak faliekant te mislukken:

related partner content for mobile comes here

Dit is een samenvatting van een artikel uit Harvard Business Review.Marketing International verzamelt de belangrijkste artikelen uit 50 internationale marketingvakbladen. De artikelen .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in