Overslaan en naar de inhoud gaan

Top50 Amerikaanse retailmerken: online winkels doen het goed

Merkenadviesbureau Interbrand heeft voor de eerste keer een onderzoek naar de Top 50 retailmerken in de Verenigde Staten uitgevoerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amerikaanse detailhandelsconcern Walmart voert als meest waardevolle merk de Interbrand 'Most Valuable U.S. Retail Brands 2008' ranglijst aan, gevolgd door de grote Amerikaanse retailers Best Buy op nummer twee en The Home Depot op plaats drie.

related partner content for mobile comes here

Opvallend in de rangordelijst zijn de niet-traditionele online retailers die hun producten uitsluitend via het internet verkopen; zoals Dell Company op nummer zes, eBay op nummer elf en Amazon.com op de veertiende positie.

Slechts zes van de 50 retailers uit de ranglijst beschikken niet over online kanalen.

Het volledige Most Valuable U.S. Retail Brands rapport is verkrijgbaar op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in