Top50 Amerikaanse retailmerken: online winkels doen het goed
Merkenadviesbureau Interbrand heeft voor de eerste keer een onderzoek naar de Top 50 retailmerken in de Verenigde Staten uitgevoerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Amerikaanse detailhandelsconcern Walmart voert als meest waardevolle merk de Interbrand 'Most Valuable U.S. Retail Brands 2008' ranglijst aan, gevolgd door de grote Amerikaanse retailers Best Buy op nummer twee en The Home Depot op plaats drie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Opvallend in de rangordelijst zijn de niet-traditionele online retailers die hun producten uitsluitend via het internet verkopen; zoals Dell Company op nummer zes, eBay op nummer elf en Amazon.com op de veertiende positie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSlechts zes van de 50 retailers uit de ranglijst beschikken niet over online kanalen.
Het volledige Most Valuable U.S. Retail Brands rapport is verkrijgbaar op www.interbrand.com
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid