Overslaan en naar de inhoud gaan

Kobalt lanceert digitaal label: twist

Mediabureau Kobalt lanceert vandaag een digitaal label onder de naam twist. Dat maakt het bekend middels een persbericht. Het grote…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De positionering van twist luidt: ‘change your perspective’als je succes wilt boeken met digitale media, moet je denken vanuit een ander perspectief, denken met een twist’, aldus Kobalt. Met twist breidt Kobalt de dienstverlening uit met partnerships en inhouse specialisten. Voor search engine en affiliate marketing werkt twist samen met Netsociety, voor database- en email marketing met E- Village, arbeidsmarktcommunicatie met VONQ en voor research met MEMO2.

related partner content for mobile comes here

Marceline Beijer CEO Kobalt zegt in het persbericht dat Kobalt met twist een nieuwe weg in slaat: “de versterking op het gebied van digitale media door twist past in de strategie van Kobalt om een toonaangevende rol te spelen als professional leader in media knowledge. Met twist krijgt Kobalt nieuwe expertise, ondernemerschap en focus op het interactieve vakgebied in huis. Zo zijn wij nog beter in staat om volledig geïntegreerde communicatieoplossingen te bieden”.

De naam twist staat volgens Kobalt voor denken vanuit een ander perspectief en wordt geschreven in kleine letters. twist ‘wil niet overschreeuwen, maar overtuigen op inhoud. De kleine letter symboliseert die keuze.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in