Overslaan en naar de inhoud gaan

Scholten Category Director Food PepsiCo

Harmen Scholten (41) is benoemd tot de nieuwe Category Director Food van PepsiCo's West-Europese regio.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In zijn nieuwe functie is Scholten verantwoordelijk voor het uiteenzetten van de business strategie en het management van de totale food-portfolio van PepsiCo West Europe. Hieronder vallen de hartige snacks, noten en ontbijtgranen met merken zoals Lay's, Duyvis en Quaker. Hij treedt ook toe tot het Leadership Team West Europa.

related partner content for mobile comes here

In 2003 begon Harmen Scholten binnen PepsiCo. Sinds 2005 was hij marketingdirector Food Noord-Europa. In zijn nieuwe rol gaat Scholten nauw samenwerken met de marketingteams in verschillende markten. Cindy Tervoort (marketingdirector Savory Snacks) neemt de verantwoordelijkheid van Scholten over voor de Nederlandse markt voor de hartige snacks en noten. De ontbijtgranen komen in de portefeuille van Karl Buiks (Director Beverages & Quaker).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in