Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Aalst samen met Karsten en Wegloop in Bureau1835

Dennis van Aalst, tot voor kort Brand & Business consultant bij DDB Amsterdam, is een nieuw communicatiebureau begonnen. Bureau1835, zoals…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Media-ondernemer Pierre Karsten en Olivier Wegloop zijn mede-oprichters. Bureau1835 is onderdeel van de communicatiegroep waarin ondermeer NL Unlimited, Boomerang, Bizon en Radio Decibel zitten. De oprichters ‘zien het als hun missie om merken en de doelgroep nog dichterbij elkaar te laten komen’.

related partner content for mobile comes here

Van Aalst: ‘We zagen de afgelopen tijd onze doelgroep veranderen, in gedrag, behoeften en relatie met merken. Hieruit is Bureau1835 geboren. Gericht op een doelgroep die staat voor een mentaliteit. Consumenten die zelfstandig zijn, serieus genomen moeten worden en die ook voor andere doelgroepen als voorbeeld dienen.’

Het bureau zegt over een denktank van doelgroepspecialisten (‘van art director tot graffiti-artiest’) te beschikken die heel dicht op de huid van 18- tot 35-jarigen zitten. ‘Uit deze groep mensen stellen we elke keer per merk, doel en doelgroep het juiste team specialisten samen’, aldus Van Aalst. Onderdeel van het bureau is een gezamenlijk kenniscentrum, Platform 1835 geheten, dat dagelijks nieuwe inzichten in de doelgroep oplevert.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in