Van Aalst samen met Karsten en Wegloop in Bureau1835


Media-ondernemer Pierre Karsten en Olivier Wegloop zijn mede-oprichters. Bureau1835 is onderdeel van de communicatiegroep waarin ondermeer NL Unlimited, Boomerang, Bizon en Radio Decibel zitten. De oprichters ‘zien het als hun missie om merken en de doelgroep nog dichterbij elkaar te laten komen’.
Van Aalst: ‘We zagen de afgelopen tijd onze doelgroep veranderen, in gedrag, behoeften en relatie met merken. Hieruit is Bureau1835 geboren. Gericht op een doelgroep die staat voor een mentaliteit. Consumenten die zelfstandig zijn, serieus genomen moeten worden en die ook voor andere doelgroepen als voorbeeld dienen.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet bureau zegt over een denktank van doelgroepspecialisten (‘van art director tot graffiti-artiest’) te beschikken die heel dicht op de huid van 18- tot 35-jarigen zitten. ‘Uit deze groep mensen stellen we elke keer per merk, doel en doelgroep het juiste team specialisten samen’, aldus Van Aalst. Onderdeel van het bureau is een gezamenlijk kenniscentrum, Platform 1835 geheten, dat dagelijks nieuwe inzichten in de doelgroep oplevert.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid