Overslaan en naar de inhoud gaan

Free Record Shop richt zich op beleven

De eerste Free Record Shop volgens nieuw concept (beleven) opende gisteren de deuren in de bioscoop Metropolis in Antwerpen. Free Record…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Johan van Hees, algemeen directeur Free Record Shop Nederland geeft aan dat door de uitstraling, het assortiment en het gebruik van de nieuwe technieken, shoppen een entertainmentervaring dient te worden.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe winkel biedt de klant themazones, 'scan/listen/preview' stations, een bestelsysteem en een entertainmentzone.

- De themazones hebben een eigen kleur: blauw voor muziek , dieproze voor film, groen voor games.

- Aan de 'scan/listen/preview' stations kunnen songs, games en trailers van films beluisterd, bekeken of geprobeerd worden.

- In 'The Source' krijgt entertainment een plaats. Er is een zithoek waar de consument naar muziekclips en filmtrailers kan kijken en games kan uitproberen.

- Via het klantenbestelsysteem heeft de consument keuze uit de totale assortiment. Deze producten zijn volgens FRS binnen enkele werkdagen in het filiaal leverbaar. Vanaf volgend jaar kunnen de bestellingen ook thuis geleverd worden.

Met het klantenbestelsysteem brengt Free Record Shop de online shop de winkel in. Ook de look en feel van de website is aangepast aan de nieuwe kleuren.

Free Record Shop heeft ervoor gekozen de eerste pilotwinkel te openen in Antwerpen 'vanwege de entertainmentuitstraling en het hoge aantal bezoekers van de bioscoop'.

Vooruitlopend op de opening zijn alle overige vestigingen van binnen voorzien van de nieuwe look & feel. Het nieuwe logo, het gebruik van het communicatieplatform yource, bedrijfskleding en het klantenbestelsysteem zijn in alle 180 winkels in Nederland te vinden.

Tegen vertelde FRS-opperbaas Hans Breukhoven al dat hij binnen drie jaar groter dan Bol.com wil zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in